Polityka prywatności i Polityka cookies
(dalej jako: „Polityka”):

Korzystanie ze strony internetowej Centrum Audytu Bezpieczeństwa pod adresem: www.centrumaudytubezpieczenstwa.pl oznacza akceptację poniższych warunków Polityki prywatności i Polityki cookies.
1. Informacje ogólne
Niniejsza Polityka dotyczy serwisu funkcjonującego pod adresem:
  • Administratorem danych osobowych jest: Centrum Audytu Bezpieczeństwa Eryk Brodnicki, przy ul. Garbarskiej 8b w Radomiu, o numerze NIP: 948-261-79-32 oraz REGON: 383010585.
  • Z Administratorem danych osobowych można skontaktować się wysyłając wiadomość na adres: biuro@cab.com.pl
  • Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
  • obsługi zapytań przez formularz,
  • prezentacji oferty lub informacji.
  • Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu
    w następujący sposób:
  • poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora,
  • poprzez zapisywane w urządzeniach końcowych pliki cookies (tzw. ciasteczka).
2. Bezpieczeństwo
  • Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  • Informacje o zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.
  • Administrator danych osobowych okresowo zmienia swoje hasła administracyjne oraz regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
  • Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego do przetwarzania danych osobowych, co
    w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
3. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
  • W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
  • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony.
  • Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami
    (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
    • Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
    • Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    • Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi serwisu.
    • W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
    • Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów
      o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.
    4. Informacje w formularzu
    • Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
    • Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
    • Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego bądź rejestracji usług.
    5. Analiza ruchu na stronie
    • Administrator danych osobowych stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.
      W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające
      z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
    6. Informacja o plikach cookies
    • Serwis korzysta z plików cookies.
    • Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu
      i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
    • Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator danych osobowych.
    • W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
    • Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
    7. Zarządzanie plikami cookies
    • Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Centrum Audytu Bezpieczeństwa informuje, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.